Педагогічні читання

9 січня 2019 р. в ДНЗ «Херсонське вище професійне училище ресторанного господарства» традиційно пройшли педагогічні читання, як один із заходів удосконалення професійної майстерності педагогічних працівників. Цьогорічні педагогічні читання пройшли на досить високому методичному та науковому рівні, викликали масу зацікавленості і обговорення, так як тема була обрана актуальною– «Продуктивний  урок – орієнтир сучасного педагога».

Підібраний матеріал сприяв творчому та професійному розвитку викладачів і майстрів виробничого навчання,  оновленню інформаційного та методичного забезпечення навчально-виробничого та виховного процесу, впровадженню нових технологій, форм і методів професійної підготовки учнів. У ході роботи педагоги дійшли висновку, що  сьогодні учень повинен повертатися з навчального закладу з певними результатами. Щоб дійсно був результат і він був ефективним, необхідна інтеграція теоретичного навчання в практичний досвід. Спробою вийти на новий рівень творчо організованої освіти, заснованої на інтересах учня, який навчається самостійно та взаємодіє з педагогом, стало саме продуктивне навчання.

Робота на читаннях була плідною і цілеспрямованою. Викладачі та майстри виробничого навчання були залучені до виконання методичних завдань та інтерактивних вправ. Найбільш ефективними стали завдання по вирішенню педагогічних ситуацій, сутність яких полягає в наявності в ній протиріч, їх розвитку й розв’язання.  Тому  педагоги обмінювались педагогічним досвідом, аналізували ситуації, приводили приклади та приймали педагогічні рішення, намагаючись запобігти конфліктним ситуаціям. З’ясувалося що у багатьох педагогів, навіть, вироблені свої «рецепти» профілактики подібних ситуацій та гідного виходу із них.

Виступи супроводжувалися візуальною демонстрацією (мультимедіа, презентація, фрагменти фільму Тріумф, історія Рона Кларка, схематичні роздаткові матеріали тощо) і викликали масу зацікавленості, дискусій та обговорення. Для кожного пед. працівника такі читання стали скарбом, який дає можливість відкриття у собі творчого пошуку та професійної майстерності.

Бороденко Л.А., методист